2019. jan 26.

Dioráma 1:35 - A közelharc (3+2)

írta: daneeer
Dioráma 1:35 - A közelharc (3+2)

Dioráma alap

Őszintén megvallva, egyre jobban tetszik nekem, ha dioráma alapnak egy egyszerű méretre vágott hungarocell-t használok. Ezt azért is szeretem, mert  megadja a keretet a diorámának, megmutatja, hogy meddig lehet "építeni", tervezni és mikor ér véget. Szóvak most is ezt vettem alapnak.

Minimális homokot, faragasztót és festéket fogok használni majd az alap földréted felviteléhez. Nem lesz semmi extra domb, mélyedés, csak ami szükséges. Ugyanis maga a dioráma ötletet egy külvárosban lévő nagy kapu adta, kellően dús növényzettel. (egyelőre még ez nem látszik ugye a diorámán).

Makett figurák

Egyszerűen 3+2, ez adta a dioráma címének is ötletét is. Hiszen 2 orosz katona rátámad a 3 német SS katonára. Itt persze zárójelben jegyzem meg, hogy eredetileg 2 német SS katona volt, de nagyon hiányzott nekem az is, hogy a dioráma hátterében is legyen még egy. Lehetőleg egy parancsnok, vagy legalább egy szakaszvezető.

Mind az 5 figura az Italeri makett készletből valók, külön bónusz, hogy nagyon jól kiegészítik egymást így különösen hálás téma nekem. Az 1:35-ös méretarányt nem kell különösen megemlítenem, de azt igen, hogy az 5 figurát, 9 készletből válogattam össze, hogy kellően visszaadják a cselekvést és a mozgalmat. Egyelőre a dioráma még nincs készen, így a figurák koszolása, a ruhák koptatása is még várat magára.

Dioráma kiegészítők

Egyelőre ez még titkos :) Türelem, másrészt nagyon a fejemben nincs meg, mit és hogyan fogok használni. Amiben biztos vagyok, hogy a központi elem az maga a kapu lesz, igyekszem kihozni belőle a maximumot. 

Addig kövess Instán: 

www.instagram.com/diorama_makett/

Szólj hozzá

makett wehrmacht német katona dioráma 1:35 makett 1:35 wehrmacht bevetés wehrmacht katona