2022. nov 21.

Videó - Deagostini Dodge Charger modell FINAL - 107-110. rész

írta: daneeer
Videó - Deagostini Dodge Charger modell FINAL - 107-110. rész

Youtube lejátszási lista az összeállításokról

20221023_205041.jpg

Sziasztok. A Dodge építését 2020. januárjában kezdtem el és 2022. októberben fejezte be, csak a videók készültek el később. Elmondható, hogy az Deagostini előfizetése alatt nem volt probléma a lapszámokkal, nem volt hiányzás, vagy kiszállítási csúszás.

Magam részéről az előfizetést választottam, egyszerűbb, kényelmesebb és tuti, hogy nem marad ki egy lapszám sem. 

Utolsó összeszelő Dodge Charger videó

Csak címsorokban

  • Az orrlemez jobb és bal oldali konzolját csavarozom össze és rögzítem a testhez.
  • Majd következzen az első fényszóróvezetékek behelyezése a fényszóróházakba.
  • Az orrlemez rögzítése a modell elejéhez FM és CM csavarral történik. Ehhez újra meg kell fordítanunk a modellt, ami már több mint 8kg.
  • Csatlakoztatom a kábeleket és ezzel zárom az áramkört.
  • A 108 és 109-es lapszámokban építem be a jobb és baloldali sárvédő dobokat.
  • Az utolsó, 110-es lapszámban az antennarudat és az alvázhossztartót rögzítem.

 

Dodge lejátszási lista a Youtube-on

1-38 lapszám után folyamatosan készültek a videók a szerelőséről, íme:

 

Csatlakozz!

Instagram - heti 2 új kép a munkáimról
www.instagram.com/diorama_makett/

Youtube - havi 1-2 videó
www.youtube.com/channel/hobby_makett

Szólj hozzá

előfizetés dodge charger deagostini dodge charger autó deagostini dodge charger építsd meg a legendás deagostini újság