Építem a Wartburg 353 modell autóját - 5-8. rész
Első futómű, tengely, gumiabroncs
A legendás Wartburg 353 modelljének következő 4 részének összeszerelését foglalom össze, amelyekhez képeket mellékelek. Ebben a részekben a kocsi elülső alváz részeivel foglalkozom.
Ha eddig még nem tetted volna meg, fizess elő a sorozatra: Az igazi gyöngyszem - Wartburg 353 előfizetés
A 4 részben az újságokon kívül a szerelési útmutatót és az alkatrészeket kaptam kézhez. A lépésről-lépésre újságrészek segítenek az összeszerelésben. Ahol a képek jól eltaláltak, egyértelműek és szinte vezetik a modell építő szemét.
5-6. lap - Deagostini Wartburg 353
A munkám fókuszában a futóműtartó bölcső áll, amihez rögzítjük a bal oldali lengéscsillapítót, lengőkart és magát a gumiharangot. A szerelés 15-20 percet vesz igénybe, de sajnos a próbálkozások miatt ez 30-40 perc is lehet.
Az újság hozza az elvárt minőséget, hiszen ezekben a számban is korhű fotókat láthatunk és érdekességeket, amivel könnyen visszatudunk repülni a Wartburg "fénykorába".
7-8. lap - Deagostini Wartburg 353
Ezekben a részekben fejezem be a az első futómű felfüggesztését és megkapják a végső helyeket a kerekek is. Több olyan lépés van, amit az 5-6. részben már megcsináltunk, csak most az ellenkező oldalon. Ez némileg megkönnyíti a Wartburg összeszerelését. A legnehezebb rész a spirálrugó és lengéscsillapító összeépítése volt, mert a rugó elég erős, és fontos betartani az újságban leírt sorrendet.
TIP: A műanyag elemekbe tartozó csavarokat óvatosan, az első ellenállásig kell becsavarozni. Ellenkező esetben megsérülhet a ment, vagy eltörhet a műanyag.
Mini videó róla kedvcsinálónak
Csatlakozz!
Instagram - heti 2 új kép a munkáimról
www.instagram.com/diorama_makett/
Youtube - havi 1-2 videó
www.youtube.com/channel/hobby_makett