2022. már 12.

Deagostini Robotzsaru - Robocop 62 cm magas modellje

írta: daneeer
Deagostini Robotzsaru - Robocop 62 cm magas modellje

1-2. lapszám beszámoló

Közben elkezdem megépíteni a saját Robotzsarumat. Bár nem 1:1 méretben készül és nem lesz a saját testőröm, de még is nagy lelkesedéssel indulok neki a projektnek. Valljuk be, sok sci-fi rajongó szeretett volna egy normális Robotzsarut magának, ugye-ugye?
Bár nem tartom magam annak, de a Robotzsaru, főleg az eredeti 1987-es nekem különösen a szívemhez nőtt. Ezért is örültem, hogy kezembe vehettem és elkezdtem építeni a Deagostini 1-2. lapszámát :)

20220307_234822.jpg

Mielőtt belevágok, érdemes néhány szót említenem a korábbi és jelenlegi Deagostini sorozatokról. Több közösségben is benne vagyok és csatlakoztam Facebook csoportokhoz. Ezekekben a csoportokban sok rajongó volt pesszimista, nem bíztak a sorozat sikerességében,ill. azt feltételezték, hogy nem is érünk el a végéig.

Igyekszem mindenkit megnyugtatni, hogy nincs ok az aggodalomra, mert eddig nem tapasztaltam semmi problémát az előfizetésekkel. Volt rá példa, hogy egyes lapszámok csúsztak, de erről is mindig időben tájékoztatott a Deagostini. Ill. olvastam előfizetőknél, hogy probléma akadt egyes alkatrészeknél, de ezeket gond nélkül ki tudták cserélni a kiadónál.

Az első két lapszámban, a sisakot, valamint a jobb lábfejet fogjuk összeszerelni. Az összeszerelési útmutató szerintem elég beszédes, érthető. A legjobb az egészben, hogy a szerelési útmutató mellett azt is láthatjuk, hogy adott alkatrész hol helyezkedik el a kész maketten. 

Lapszámok PDF formátumben, online elérhetőek. A Robotzsaru sisak összeszerelése, valamint a jobb lábfej anyagai online elérhetőek.

A gyűjtemény megrendelhető a Deagostini kiadó weboldaláról. Használd az egyedi promóciós kódodat ROBOTZSARUDEAGO és élvezd az előfizetéssel járó csodás Robotzsarus ajándékokat!

Kódunk: ROBOTZSARUDEAGO

A Deagostini sorozatok mellett, ha időm engedi, akkor építgetem az új diorámáimat, makketeket.

Instagram - heti 2 új kép a munkáimról
www.instagram.com/diorama_makett/

Youtube - havi 1-2 videó
www.youtube.com/channel/hobby_makett

Szólj hozzá

robotzsaru prémium előfizetés robocop deagostini újságsorozat deagostini újság