2021. jan 13.

Deagostini vélemények és tapasztalatok a gyakorlatból

írta: daneeer
Deagostini vélemények és tapasztalatok a gyakorlatból

Több előfizetésem is van a DeAgostini újság sorozatokból, így kellő tapasztalatot szereztem, mint felhasználó, vásárló a céggel kapcsolatban. A lapszámok időben érkeznek, talán 1-2 napot késnek, de a hetente, vagy 2 hetente ígért számok mindig megjönnek. Volt rá példa, hogy nem tudták bejuttatni az aktuális csomagot a címre (céges címet adtam meg, ami pl hétvégén, ünnepnapokkor, karácsonykor nincs nyitva mindig), de postán pikk-pakk át tudtam venni, no para.

Összeszerelés? Nem tudom nagyon mit írjak, hiszen nincs negatív észrevételem és a pozitívat mindenki megéli / megélte már. Minden passzol mindennel, megfelelő mennyiségű csavar (+extra) áll rendelkezésre, az útmutatók hiánytalanok, szerintem egyértelmű az értelmezésük. az alig pár 10 oldalas magazin érdekes cikkeket, információkat gyűjt össze az adott témában.

Kezdetek, Fiat 126 P Deagostini modell

Az első előfizetésem a Fiat 126 P modell 1:8 méretarányú modell előfizetése volt, amely 125 lapszámból áll. Jelenleg a 80. számnál tartok. Közeledik a vége

 

Videók: https://www.youtube.com/playlist?list=PLXcx7Gs8UbyhACXDrhrtM-MUrqaDTBuh8

Next step, méretarányos busz modellek

Mivel az első előfizetésemmel nem voltak gondok, gondoltam megnézem a DeAgostini  másik előfizetői csomagját, ahol legendás buszok 1:72 -es méretarányú modelljeit lehetett gyűjteni. Bevallom, kicsit érdekes volt, hogy nem kellett semmi sem összerakni, de a gyűjtési élmény szinte felbecsülhetetlen volt.

Itt már nincs megállás, még nem is halálos iramban

DeAgostini + Dodge Charger R/T = biztos siker. Kicsit közhelyesem hangzik, de teljesen igaz. Mi kell még? Így voltam ezzel én is, hiszen nem kellett semmi extra. Láttam a TV-ben, láttam néhány újságosnál és a neten 3-4 banner, videó, kép után meg is győzött, hogy ez nekem kell.

A jövő DeAgostini-val, busz ide vagy oda, de inkább Ikarus 260

Még csak várom, de azt is nagyon. Ezért is maradtam a prémium előfizetésnél, mert az eddig sem hagyott cserben. Az alap standard csomaggal szemben mindig ott vannak az extra ajándékok. Erről némi ízelítő beszámolót már írtam az új Ikarus 260 busz újságsorozatról.

 

Videók: https://www.youtube.com/playlist?list=PLXcx7Gs8Ubyg1_AUPrCD0Ie3AlNMDTVYY

deagostini_ikarus_260_busz_meretek.png

Csatlakozz!

Instagram - heti 2 új kép a munkáimról
www.instagram.com/diorama_makett/

Youtube - havi 1-2 videó
www.youtube.com/channel/hobby_makett

Szólj hozzá

dodge dodge charger ikarus 260 ikarus busz magyar busz deagostini KISPOLSZKI deagostini fém buszmodellek dodge charger autó deagostini dodge charger deagostini ikraus 260