2019. jún 22.

Dioráma 1:35 - A közelharc (3+2) TELJES

írta: daneeer
Dioráma 1:35 - A közelharc (3+2) TELJES

Master Box 35116 Hand-to-hand fight - German & British infantrymen

Többszöri próbálkozás után végre elkészült az új diorámám. Korábbiakhoz hasonlóan ez is egy mini alapra épült, sajnos nem áll rendelkezésemre egy műterem, hogy óriási diorámákat alkossak :)

A kapu kő alapjának elkészítésére korábban gyurmát próbáltam (nem volt itthon levegőre száradó gyurmám), ami nem eredményezett megfelelő minőséget. Nehezen lehetett festeni, formálni, alakítani, így végül újrakezdtem a megfelelő alapanyagból. 

13.jpg

Az eredmény magáért beszél, bár sosem szerettem a saját dioráma munkáimat dicsérni, de ezzel most elégett vagyok. A szikével kivágott vájatokba szódabikarbónát / gipszport szórtam, amit fixáltam rögzítő spray-vel. A keverési arányokat sajnos nem tudom leírni, de próbálkoztam terrakotta színre keverni a tégla színt, itt-ott pedig ügyeltem arra, hogy láthatóvá váljanak a zöld / mohás repedések is.

A dioráma központjában most egy kapu és a hozzá tartozó kőfal áll. A vaskaput a makett műanyag keretéből megmaradt elemeiből építettem meg és festettem. Alap sötét szürke, rozsda színekkel és a grafit ceruzával korrigáltam azokat a részeket, ahol a fém látható lenne egy valódi kapu esetén. A tócsákhoz művizet és lazúrt használtam. Fákat valódi gallyakból, gyökerekből imitáltam.

 

Csatlakozz!

Instagram - heti 2 új kép a munkáimról
www.instagram.com/diorama_makett/

Youtube - havi 1-2 videó
www.youtube.com/channel/hobby_makett

Szólj hozzá

makett második világháború dioráma makett építés német katona dioráma 1:35 makett 1:35 dioráma készítés dioráma alkotás dioráma végleges