2019. már 27.

Deagostini Fiat 126p makett - 1:8 fém/műanyag modell összeállítása 1-4.szám

írta: daneeer
Deagostini Fiat 126p makett - 1:8 fém/műanyag modell összeállítása 1-4.szám

1-4 szám

Sziasztok

Gondoltam inkább megvárom az első 4 számot és megnézem, hogy a mellékelt modell részletekről és leírásokról milyen tapasztalatom le. Nem volt könnyű kivárni, már az7 első szám után egyből írtam volna, egy gyors összefoglalót, de kivártam, szerintem jól tettem.

Első körben az fontos megjegyeznem, hogy ez számomra egy új megközelítése a makettezésnek, itt ugyanis nincs szükség festékekre, ragasztásra, csiszolásra. Furcsa is volt elsőre, de hamar megszoktam. 

Deagostini újság, makett

A Fiat126p makett összeállításán kívül rengeteg hasznos információt, adatok olvashatunk az újságban amivel kapcsolatban nem lehet okunk panaszra. Jól összeszedett és tematikusan halad az érdekes történelmi érdekességeken keresztül, nem különösebben a Fiat 126/125 autókra vonatkozó leírásokról. Érdekes, könnyen emészthető, megkönnyítve és lázba hozva ezzel a makettezőket.

20190327_124107.jpg

Annak ellenére, hogy tudtam hogy a készlet nem műanyagból, bóvli alkatrészekből lesz összeállítva,  meglepődtem, amikor a kezembe fogtam az első darabot és éreztem, hogy ez bizony nem műanyagból, vagy papírból van, hanem egy jól megmunkált, minőségi alapanyagból készült el. Nem sajnálták belőle az minőséget és igényesen elkészített elemekből áll össze a készlet. Jó érzés kézbe venni őket. 

Fiat 126p makett összeszerelése

Mint ahogy írtam, számomra furcsa, hogy nem kell 100+ kiegészítőt, eszközt, ragasztót, csiszolót, festéket magam mellett tudnom, hanem a készletben minden szükséges támogatást megakapom. Ezt is lebegtettem a szemem előtt, nem használtam semmi egyebet, mint amit a készletek felkínáltak. Azt biztosan állíthatom, hogy nem volt nehéz az összeállítás, minden lyuk, csavar, részlet a helyén volt, nem volt gondom az elemek összeállításában., összeillesztésében.

20190328_191050.jpg

Sőt, még arra is figyeltek a tervezők (deagostini.com), hogy ha úgy alakult és egy-egy csavar elgurulna, akkor legyen helyette pót. Szerencsére, ez nálam nem jelentett gondot, minden csavar megvan és nem használtam a pót készletekből. Továbbá pozitív tapasztalat, hogy a készlethez kapott csavarhúzó is megfelelő minőségű. 

Az összeállításnál nem voltak nehézségek, minden illet, mindenhez, nem kellett azzal foglalkozni, hogy egymáshoz próbálgatom az elemeket és ez pozitív a kiadó felé. Első gondolatom az volt, hogy leírom részletesen az összeszerelést, de rájöttem, hogy annyira kézen fogó, egyszerű, hogy erre nincsen szükség. Arra viszont igen, hogy valóban nem szükség egyéb kiegészítőket, szerszámokat használnunk, mint amit a kiadó említ nekünk.

Folytatás hamarosan....addig érdemes a kiadó oldalára ellátogatni: deagostini.com

Addig kövess Instán: 

www.instagram.com/diorama_makett/

Szólj hozzá

makett fiat126 fiat126p makette fiat 126 1:8 fiat 126p makett deagostini KISPOLSZKI NIEWIADÓW NIEWIADÓWN126