2019. feb 21.

Belevágok: 1:8 méretarányú Deagostini Fiat 126p makett

írta: daneeer
Belevágok: 1:8 méretarányú Deagostini Fiat 126p makett

Kis beharangozó és tipp az ajándékhoz

Sziasztok

Szerintem ti jobban képben vagyok mint én és már korábban értesültetek a De Agostini új sorozatáról, amiben egy 1:8-as méretarányú Fiat 126p makett és Niewiadów lakókocsit építhető meg. Összesen 125 lapszámból áll, amiért cserébe egy élethű és részletgazdag modellt építhetünk meg.

artwork-10.jpg

Hasznos tipp az ajándékért

Rendeljétek meg a sorozatot mielőbb a weboldalról az alábbi linken, használd a
ezt akciós kódot (FIAT_126) és egyedi ajándékot kapsz – egy csodás piros Cabriót, egy 1:43 méretarányú Fiat 126P Bosmal fémmodellt! Ezt a 12. számmal együtt fogjuk megkapni, de szerintem mindenképpen érdemes, hiszen ajándék :) Szóval, r
endeld meg te is ezt a gyűjteményt 2019. 03. 31-ig a weboldalról.

fiat_126_bosmal.png

Mini videó róla kedvcsinálónak

 

Fiat 126p makett indulás 2019. március 31.

Február végén érdemes az újságosbódékat figyelni, én tuti rajta leszek és írok mielőbb amint beszerzem az első számot.

 

kép forrás: www.deagostini.com/hu/sorozat/fiat126p

videó forrás: www.youtube.com/

Addig kövess Instán: 

www.instagram.com/diorama_makett/

Szólj hozzá

fiat 126 1:8 fiat 126p makett deagostini