2016. feb 16.

Budapest dioráma 1/72 - épület alapok

írta: daneeer
Budapest dioráma 1/72 - épület alapok

Hosszú kimaradást követően elkezdtem építgetni egy nagyon régóta dédelgetett álmomat dioráma témában: Budapest ostromának utolsó pillanatait egy kicsi diorámába öntve.

Első körben az épületet szeretném életre kelteni, figyelni a 1/72 méretekre. Sok korabeli képet végignéztem és megkerestem a számomra megfelelő épületet és a hozzá tartozó külső díszítéseket, megjelenéseket.

Ahhoz, hogy izgalmasabb legyen a dioráma egy sarok két emeletes épületet gondoltam megépíteni. Fokozva az egyediséget, nagy figyelmet fordítok a belső terek kialakítására is. Így vettem alapul egy kávézó, presszó megépítését.

Mivel még ilyen kis méretarányban nem készítettem még épületet, főleg nem ennyi részletgazdagon (véleményem szerint), nagy megmérettetések előtt állok :))

A diorámám helyet fog kapni egy Hummel 1/72 makett önjáró löveg, és egy 38M Toldi I makett, továbbá egy Citroen 11CV Staff Car is.

Folytatás hamarosan...

Szólj hozzá

dioráma 1:72 dioráma készítés hummel 1:72 38M toldi 1:72